Lidé se zájmem o armádu a přežití

Hellfly - Balistické sluneční brýle

27.11.2012 12:48

Balistické sluneční brýle Hellfly od Revision

Sportovně vyhlížející brýle jsem si pořizoval především kvůli jejich balistické ochraně. Ne proto, že bych každý den uskakoval před odraženými kulkami, ale proto, že člověk nikdy neví kdy mu kolem jedoucí auto hodí kamínek do obličeje nebo co odkud ustřelí. No a já mám oči jenom jedny :)

 

Na výběr u Hellflyů jsou jak skla (zorníky) tak rám. U rámu je možnost pouze barevné změny. Zorníky jsou pak na výběr různé, každý má jiné vlastnosti. Od uplně průhledných až po fotochromatické (stmívají se podle intenzity světla).

Já jsem volil zrcadlově modré, pohled přes ně je mírně do hněda a vyhovovala mi intezita stmavení. Kamarád má zase oranžové a přes ně je pohled do modra, ty ale proustí o něco výce světla, mám dojem že o 8%.

 

Brýle mám jako takové EDC (every day carry-každý den u sebe) ať v létě či v zimě. Co se týče materiálu ze kterého jsou vyrobeny, vydrží každodenní válení v batohu, po kapsách, sedání na ně a jiné hrůzy. Vždy se je ale snažím mít v alespoň pytlíčku když už né v pouzdře které byli s brýlemi. Zorníky jsou ošetřeny proti poškrábání a asi to i funguje s ohledem na to co snimi dělám, pár mkroškrábanců na nich ale mám.

Rám je velice dobře tvarovaný že sedí na každou hlavu která si je dala, znáte to, sednete v létě na zahrádce někam na pivo s kamarády a všichni si musí Vaše brýle vzkoušet :) Pro usazení na nos mají brýle nastavitelné "packy" takže si je přesně naštelujete.

Brýle této značky používají spousty armád světa od USA až po naši Ačr, tak sem se nebál je vyzkoušet. Občas se dají koupit od vojáků, ale tady tento model většinou nefasují, já je mám z www.frogman.cz .

Vyhledávání

Kontakt