Lidé se zájmem o armádu a přežití

Chameleon Wrap Slam - když zrovna nechci "kanady"

12.08.2010 10:32

Merrell Chameleon Wrap Slam

 

Boty. Už na první pohled kvalitní  a lehoučké. Ideální na přežití, pokud není vyloženě zimní období...

Doporučená MOC: 1799,- (já sem je zakoupil za 1250,- se sezonní slevou)

Údaje výrobce:

•TPU výztuha paty
•TPU výztuha pro zpevnění nártu
•tvarovaný pryžový okop v přední části boty
•ochranný pryžový lem
•anatomická vkládací stélka 4,5mm
•nylonová podpora klenby pro přirozený ohyb chodidla
•mezipodešev EVA
•Air Cushion® odpružení v patní části pro lepší absorpci nárazu


Svršek
•prodyšný nylonový materiál Mesh

Podešev
•4mm silná
•Vibram®Chameleon Sport™/TC5+

 

Prvnímu "zátěžovému" testu jsem boty vystavil hned po koupi. Asi 8mi kilometrový běh městem, šotolinou, trávou, lesem... Všechno paráda, a nejleší bylo že jsem neměl žádné otlačeniny, ani puchýře. Ještě bych podotkl, že jsem měl pouze tenké bavlněné ponožky. Při běhu bylo v botách perfektní klima.

 V botách jsem zkoušel něco málo lozit po skale. Luxus! podrážka je prefektní.

 I řízení v těchto botách je celkem pohodlné...

 

Konečný verdikt: Jsou to všestrané botky, jak do lesa tak do města, velice pohodlné ať v nich děláte cokoliv. Nevidím důvod proč je nemít...

Vyhledávání

Kontakt